Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Για σένα ήμουν εκεί-Leonard Cohen

Όταν όλα κατέρρευσαν κι ο πόνος ήρθε, το καταλαβαίνω τώρα, 
Για σένα ήμουν εκεί 

Μη με ρωτάς πώς, ξέρω ότι είναι αλήθεια, το καταλαβαίνω τώρα,
Για σένα ήμουν εκεί
Κάνω τα σχέδια μου, όπως πάντα, αλλά όταν κοιτάζω πίσω,
Για σένα ήμουν εκεί
Περπατώ στους δρόμους, όπως συνήθιζα να κάνω, κι από το φόβο παγώνω,
Αλλά για σένα είμαι εκεί
Την ζωή μου κοιτάζω, σε πλήρη αναθεώρηση, δεν ήταν ποτέ εγώ,
Ήταν πάντα εσύ
Εσύ μ’ έστειλες εδώ, εσύ μ’ έστειλες εκεί,
Σπάζοντας πράγματα, που να διορθώσω δεν μπορώ
Φτιάχνοντας αντικείμενα με τις σκέψεις, φτιάχνοντας περισσότερα,
Χωρίς να σκέφτομαι
Τρώγοντας τροφή και πίνοντας κρασί, ένα σώμα που νόμιζα δικό μου...
Το βλέπω καθαρά, το ήξερα από πάντα, δεν ήταν ποτέ εγώ,
Για σένα ήμουν εκεί, για σένα ήμουν εκεί...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *