Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΓΙΕ ΜΠΙΛ... ΚΑΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ [Κ]ΑΛΗΝΥΧΤ[Α]!!!!!

'Ολοι λένε πως δεν υπάρχεις.'Ομως εγώ καλέ μου,ξέρω ο,τι υπάρχεις!Απο παιδί ακόμη ερχόσουν και μου χάριζες χαμόγελα απο 'κείνα που μάτια και χείλη γελούσαν.Πέρασαν τα χρόνια κι εγώ μεγάλωσα μα παραμένω παιδί στην καρδιά,στην ψυχή!..και κάθε φορά που σου γράφω,γίνομαι πιο παιδί απ'τα παιδιά.Είναι η ελπίδα που σκορπάς,αυτή της αναμονής...είναι τα συναισθήματα που ρέουν στους παλμούς της ψυχής...είναι η ανάγκη να μη πάυουμε να ονειρευόμαστε,να μη σταματάμε να παλέυουμε!..και όχι δεν τελείωσα καλέ μου 'Αγιε Μπίλ,έχω κι άλλο.. ναι-ναι κάθισε!'Ετσι και φέτος θα κάνω και πάλι τη δική μου ευχή και ξέρω πως θα την ακούσεις..γιατί πρέπει να παραδεχτείς ό,τι ήμουν το καλύτερο παιδί κι αυτή τη χρονιά,τα λέω εγώ για να μην κουράζεσαι...Σε σκέφτομαι διότι είσαι μεγάλος κι εσύ πια.Μόνο που πάντα στις φωτογραφίες είσαι ίδιος.Τελικά η δουλειά σου,δε σε μεγαλώνει ποτέ...Πέτα τώρα ένα χοχοχο!
'Ελα αστείευομαι,αφού ξέρεις είμαι και λίιιιγο πειραχτήρι. Λοιπόν καλέ μου,αυτό που θα σου ζητήσω είναι..ε...μη φυσάς ντε...σε βλέπω  χοχοχο! 'Οχι δε θα σου ζητήσω κάτι που αγοράζεται..άλλωστε οι δικές μου ευχές και τα δικά μου δώρα είναι ανεκτίμητης αξίας κι εσύ το ξέρεις αυτό.Και ναι,ξέρω οτι σε κούρασα τώρα...λοιπόν θέλω να είναι καλά τα πρόσωπα που ΑΓΑΠΑΩ κι έχω στην καρδιά μου.Γιατί αν είναι εκείνα καλά το δικό μου χαμόγελο πολλαπλασιάζεται! Και κάτι ακόμη,φέτος θα σου ζητήσουν πολλοί δώρα βάλε τα ξωτικά σου να δουλέυουν και μοίρασε άπειρα χαμόγελα σε όοοοοοοοοολο τον κόσμο.Γιατί ο τρόπος που δίνεις κι ο τρόπος που το εισπράττει ο κάθε άνθρωπος,έχει μεγαλύτερη αξία απο το ίδιο το δώρο.Και κάπως έτσι απο το λογοποιηματάκι [Α] εγώ δηλαδή  το Αφροδιτάκι εύχομαι σε όλους καλές γιορτές με υγεία-αγάπη-πιστη και στιγμές ζωής! Ν'αγαπάτε ρε και να το δείχνετε κανείς δεν κουράστηκε ποτέ να το ακούει και να το νιώθει!
 'Οπου κι αν είστε
 την Αγάπη μου!..[Α]φροδίτη 
Aλεξανδρούπολη 10 Δεκεμβρίου 2015

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *