Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2015

Για σένα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν ξέρω απο που να αρχίσω...είναι μερικές φορές που ο γραπτός λόγος δεν είναι όπως όταν κοιτάζεις τον άλλον στα μάτια! 'Ομως ξέρω πως εσύ που με ξέρεις όντως πολύ καλά, μπορείς να καταλάβεις και να μεταφράσεις πάντα τα όποια λεγόμενα μου! Το 2015 φεύγει...όμως εγώ για μια ακόμη φορά είμαι περήφανη και χαρούμενη γιατί έχω ανθρώπους δίπλα μου όχι μόνο στα εύκολα αλλά και στα δύσκολα! Κι εσύ είσαι ένα απο αυτά τα πρόσωπα που αγαπάω και νοιάζομαι πολύ και το ξέρεις...Για το 2016 λοιπόν σου εύχομαι  να βρεις τη δική σου Ιθάκη κι εγώ να είμαι καλά και να είμαι κάπου εδώ απλά να φωτογραφίζω με τον καθρέφτη της ψυχής μου την πιο όμορφη φωτογραφία που ακούει στο όνομα Φιλία!Και ναι [Κ]ατερινάκι σε σένα αναφέρομαι γιατί είσαι πάντα εκεί-είμαι πάντα εδώ! Να είσαι καλά κοριτσάρα μου με υγεία και να χαμογελάς πάντα! Σ'αγαπάω!..[Α]

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *