Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

"To λουλούδι της Αγάπης είναι ο ήλιος" Αφροδίτη Ν.Μαργαρίτη

Κι αν ταξίδι έφυγες στον ουρανό
εκεί στη γειτονιά των αγγέλων,
τ'άστρα θα κοιτάζω για να σε δω 
και θα χαμογελώ...

'Ετσι μ'έμαθες!

Να είμαι πάντα με το χαμόγελο να μη σκύβω,να μη γονατίζω
κι οτι συμβαίνει στη ζωή με θάρρος να τ'αντιμετωπίζω!

Κι ας περνούν σαν κινηματογραφική ταινία μπρος μου οι εικόνες
που άλλοτε θυμίζουν καλοκαίρια κι άλλοτε χειμώνες.Τις στιγμές μας όλες στην καρδιά μου έχω κρατήσει και το πρόσωπο σου ένας ήλιος να είναι εκεί να μου θυμίζει:πως είσαι πάντα κοντά μου κι ας συναντιόμαστε πλέον στα όνειρά μου...

Κι αν ετούτη τη στιγμή τα δάκρυα τρέχουν σαν της βροχής τις στάλες είναι γιατί θα 'θελα να σου κάνω μια αγκαλιά απο εκείνες τις μεγάλες!!!!

      Είπε το Μελισσάκι κι ένα γλυκό αεράκι σαν άγγιγμα του χάιδεψε το πρόσωπο...
και κάποιος του κράτησε το χέρι λέγοντας του: οτι η ψυχή δεν έχει ημερομηνία λήξης,έχει μόνο φτερά για να κάνει ταξίδια μακρινά,να πετά κι απο εκεί ψηλά να προστατέυει οτι έχει μέσα στην καρδιά...

Το Μελισσάκι δάκρυσε κι Αυτός ο κάποιος τ'αγκάλιασε και του 'δειξε τον ήλιο...

και τότε σχηματίστηκε ένα υπέροχο χαμόγελο
κι η καρδιά με τα μάτια τραγούδησε μελωδικά σε κάθε της χτύπο, τον ήλιο της Αγάπης το λουλούδι!..[Α]

("Το λουλούδι της Αγάπης είναι ο ήλιος" Αφροδίτη Ν.Μαργαρίτη 26-11-2014)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *