Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2014

...ίσως τελικά να υπάρχει Άγιος Βασίλης (Αφροδίτη)


Kάνοντας μια βόλτα στη  Χριστουγεννιάτικη πλάτεια του Λαγκαδά μου άρεσαν όλα τα σπιτάκια που είχε γιατί έβλεπα στα μάτια των παιδιών χαμόγελα και ενθουσιασμό! Και για να πω την αλήθεια, έγινα κι εγώ παιδί όχι οτι δεν είμαι αλλά απόψε έγινα κατα πολύ παραπάνω! Τα συναισθήματα ξέρετε σε παρασύρουν..κι όταν σε παρασύρουν ευχάριστα είναι πολύ όμορφα.'Ετσι λοιπόν την ώρα που πήγαμε στο σπιτάκι-ταχυδρομείο παρατήρησα πως μικροί-μεγάλοι έγραφαν γράμματα για να τα στείλουν στον Αη Βασίλη.Είχε εκεί ένα κουτί όπως θα δείτε και στη φωτογραφία σαν κάλπη όπου  ο κόσμος έριχνε τα
γράμματα μέσα...
'Επιασα λοιπόν τον εαυτό μου καθώς κοίταζε τον τρόπο που ο καθένας έγραφε το δικό του γράμμα να νιώθει την επιθυμία να γράψει...και τελικά έγραψα κι εγώ ένα γράμμα λακωνικό μα με τόση αγάπη...δεν μπορώ να αναφερθώ στο περιεχόμενο του,μπορώ όμως να σας πω οτι δεν πέρασε αρκετή ώρα...κι ανάμεσα στον κόσμο και συγκεκριμμένα την ώρα που φεύγαμε,ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα μάτια μου,ναι στα μάτια μου. Είδα κάτι που για εκείνο έγραψα...ίσως τελικά να υπάρχει 'Αγιος Βασίλης μα κι αν ακόμη δεν υπάρχει,οι ευχές όταν γίνονται απο την ψυχή σου έρχεται η στιγμή που γίνονται πραγματικότητα! Γιατί Πιστέυεις-Ελπίζεις-Αγαπάς και είσαι πάντα ο εαυτός σου!Τα ανέφικτα γίνονται εφικτά..έτσι μου ψυθίρισε ένα άστρο και τα διαμαντάκια της ψυχής 'γίναν χαμόγελο!..[Α]φροδίτη
Ηθελα να το μοιραστώ μαζί σας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *