Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014

...τα λάθη μου είχαν πάντα ονοματεπώνυμο

Για την ζωή που φαντάστηκα, για αυτήν λυπάμαι,
που δεν την έπιασα ποτέ στα χέρια μου να την νιώσω.
Για την επιθυμία που ποτέ δεν αγκάλιασα,
για το κορμί σου που ποτέ δεν άγγιξα
και για τόσα άλλα που ποτέ δεν θα σου πω.
Για τόσα που ποτέ δεν έκανα δικά μου.
Για μένα που δεν πέρασα καν μπροστά απο τα μάτια σου.
Λυπάμαι για τόσα που σχηματίζουν κύκλο γύρω μου που με τρώει
και τρομάζω γιατι δεν "τελειώνω".
Τρομάζω γιατί δεν τελειώνει ....
Με τρώει όπως το σαράκι

το ξύλο και η αποσύνθεσή μου
με καθιστά αδύναμη στα πάντα.
Ώρες-ώρες εύχομαι να διαλυθώ στο λεπτό.
Κοιτώ τον εγωισμό μου για να πάρω δύναμη,
σε σκέφτομαι και με αναιρώ.
Ανοίγω τα χέρια μου μπροστά στην λύπη,
είναι η μόνη που μου έμεινε.
Την αγκαλιάζω και φοβάμαι
γιατί τα λάθη μου είχαν πάντα ονοματεπώνυμο
και εγώ τα άφηνα να με κυριεύσουν.

(Ν.Ταγκαλου-Το κορμί της λύπης)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *