Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014

"Εμείς" Αφροδίτη Ν.Μαργαρίτη


'Aλλη μια μέρα πέρασε!..ξεπρόβαλλε η δύση!
Τα χρώματα της ατενίζουν στον ορίζοντα,
βάφουν τον ουρανό, θαρρείς και κρατούν πινέλο
και ζωγραφίζουν!..
Σα να μιλούν για όνειρα!..για συναισθήματα!..
η σκέψη τρέχει!..η νύχτα έρχεται!..τ'αστέρια αρχίζουν να φαίνονται!..
Κι όμως πολλά αλλάζουν!..


Να!..τώρα που νύχτωσε, ακόμη και το μου λείπεις!..


και το σαγαπάω!..και το να προσέχεις!..γίνανε με μια λέξη!..ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!..Δεν υπάρχει παραπάνω!..Δεν υπάρχει πιο πάνω!..
Απλά και μόνο!..γιατί εσύ είσαι εσύ!..κι εγώ είμαι εγώ!..και το εγώ και το εσύ καταφέραμε να το κάνουμε ΕΜΕΙΣ!..




Τόσο απλά λοιπον, κι όμως τόσο αληθινά,ο κονδυλογράφος της καρδιάς!..έκανε τη δική του κατάθεση ψυχής!..
εκφράζοντας τα συναισθήματά του στο χαμόγελο της αυγής!..Αφροδίτη 

(Αφροδίτη Ν.Μαργαρίτη "Εμείς")     

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *