Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

«Σεισάχθεια»



  • ...Αν είναι να αναλωθείς, καταναλώσου για το άγνωστο που έχει πιότερες ελπίδες από το πεπραγμένο. Το «ήδη» είναι ανίκητο, για αυτό ένα «θα» μας πείθει πάντα όλους. Όμως, ο φόβος βρίσκει νόημα στο πιο μηδαμινό και θέλει τόλμη. Τόλμη είναι να χυθείς ολάκερος, ορμητικά ρευστός, με την κραυγή ενός ΝΑΙ να τα κάνεις όλα να σιγήσουν. Γιατί το να «δεχτείς» είναι το δύσκολο ακόμη και αν νομίζουν ότι υποτάσσεσαι. Η απόλυτη ελευθερία είναι η γενναιότητα μιας τόσης δα αποδοχής..

    … Δέχομαι το άγνωστο, δέχομαι τις ήττες μου, δέχομαι τα λάθη μου μαζί με τα σωστά. Το ΜΟΝΟ που επιθυμώ είναι να έχω πάντα επιθυμίες. Τις χτίζω θέλω θέλω, πέτρα πέτρα, δε βιάζομαι. Γιατί «βιάζομα黨σημαίνει προσπαθώ να παρακάμψω όλα τα εμπόδια που με χωρίζουν από το στόχο μου και εμένα στόχος μου είναι όλα τα εμπόδια. ….
    Για να μην αφεθώ στην τύχη, κάνω όνειρα. Ο άνθρωπος που δεν κάνει όνειρα είναι το θύμα του τυχαίου. Ή του μοιραίου.»Να μπορούσα μονάχα να βγω στους δρόμους και να φωνάζω «ονειρευτείτε!!» …

Εύα Ομηρόλη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *