Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

Κατάθεση ψυχής?? Αντίληψη των πραγμάτων??? Τι??? οτι κι αν είναι αποτελείται απο τα συναισθήματα που με διακατέχουν!..[Α]

Μιας και είναι μέρες κατάνυξης και αρκετά επηρεασμένη απο το κλίμα των ημερών,και γενικότερα των στιγμών στη ζωή μας!..
η δική μου συγνώμη είναι
μονάχα σε έναν,κι αυτός είναι ο εαυτός μου!..γιατί είτε πλήγωσα,είτε με πλήγωσαν εκείνος που την "πλήρωνε" πάντα όμως ήταν αυτός!..η ψυχή μου!..η καρδιά μου!..γιατί κι εγώ έχω κάνει λάθη,κι εγώ έχω πληγώσει,μα και σε μένα υπήρξαν στιγμές που κάποιοι με πόνεσαν και τα σημάδια τους είναι ακόμη αφημένα...
γιατί είπαμε όταν αγαπάς!..όταν αισθάνεσαι!..αυτά δε σβήνονται απο τη μια μέρα στην άλλη!..και δεν πιστέυω οτι σβήνονται και ποτέ...!! Σχέσεις ανθρώπων διαλύονται και καταλήγουν όπως γνωρίστηκαν ξένοι!..έτσι απλά γιατί το "ΕΓΩ"δεν είναι "ΕΜΕΙΣ"!..κι ο εγωϊσμός ένας κακός σύμβουλος στα "παιχνίδια" της ζωής!..και για να μην μακρυγορώ,γιατί την ΣΥΓΝΩΜΗ ο καθένας ξέρει μέσα του πως τη νιώθει,πως την εννοεί,ας γίνουμε λοιπόν όλοι λίγο πιο ώριμοι!..και ναι ας παραδειγματιστούμε απο τα όσα συνέβησαν και συμβαίνουν στη ζωή μας! Με λόγια απλά..λιτά..αλλά απο ψυχής το δικό μου συγνώμη είναι μόνο στον εαυτό μου γιατί εκείνος είναι πάντα εκεί!..

Καλές γιορτές σε όλο τον κόσμο με υγεία
και περισσότερο με προσγειωμένα μυαλά!..Αφροδίτη

1 σχόλια:

Κατερινα είπε...

Μ έβαλες σε σκέψεις......νομίζω ότι πράγματι η συγνώμη πρέπει να παει στον εαυτό μας τον τοσο ταλαίπωρο...

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *