Το Βιβλίο μας...

 photo MonopatiaPsixisexofyllo_zps89709de9.png

Τα ποιητικά μας ταξίδια...

...η πνοή μας









 photo 7_zps2cbf94f1.png

ποιητικές διαδρομές...





 photo 5_zps08d71f1a.png



















 photo 9_zps4b675e8e.png

απο [Κ]αρδι[Α]ς...








 photo 11_zps8d533774.png





Βιντεάκι...

YouTube Λογοποιήματα

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Kατάθεση ψυχής!..[Α]

"Κατάθεση ψυχής"

Απο παιδί μου άρεσε να φωτογραφίζω τον κόσμο.Ποτέ δε θα ξεχάσω την πρώτη μου φωτογραφική που με πήραν οι γονείς μου, με το υστέρημα τους!
'Ηταν κάτι που το ήθελα πολύ,αλλά μέχρι να γίνει αυτό, ο πατέρας μου έλεγε πάντα δε μπορούμε τώρα, κάποια άλλη στιγμή.Η απογοήτευση μου στα παιδικά μου μάτια κι η θλίψη ήταν εμφανές..
δε γκρίνιαζα περίμενα να'ρθουν οι γιορτές,και να γράψω και πάλι το ίδιο γράμμα στον 'Αγιο Βασίλη μήπως κι εκείνος κατάφερνε να μου τη στείλει.Ποτέ μου δε μου 'φερνε αυτό που τόσο επιθυμούσα!..σκέφτηκα οτι ίσως δεν προλαβαίνει να διαβάσει,οπότε ζωγράφισα εκείνη τη χρονιά του έτους!.., ε..αυτά δε τα λέμε,)αυτό που τόσο πολύ ήθελα! Κάποια στιγμή είδα ένα τεράστιο κουτί δίπλα στο μαξιλάρι μου,που είχε μονάχα ένα σημείωμα μέσα το οποίο έγραφε:"ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΘΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ"
Εγώ όμως ήθελα να φωτογραφίζω θλιμμένους..
ΟΧΙ παγωμένα χαμόγελα της στιγμής δείχνοντας  δήθεν τους ευτυχισμένους!
Γιατί πίστευα κι εξακολουθώ να πιστέυω πως ο ΠΟΝΟΣ είναι ένα θετικό στοιχείο της ζωής,η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ, Ο ΠΟΝΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΖΩΗ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ! Γι αυτό αγαπώ τη φωτογραφία, γιατι  όσα χρόνια κι αν περάσουν, τα πρόσωπα που είναι μέσα μένουν ίδια ακόμη κι αν έχουν φύγει ή έχουν πια αλλάξει. Τώρα γιατί κάνω αυτή την "παραπονεμένη" κατάθεση ψυχής, είναι γιατί καμιά φορά δεν ξεχνάμε! Άλλο αγνοώ και άλλο ξεχνώ! Το θέμα είναι πάντως πως σήμερα, χρόνια μετά απο τότε που ήμουν παιδί με διαφορετική αντίληψη των πραγμάτων, προσπαθώ να βρώ χαμογελαστούς ανθρώπους, και συναντώ συνέχεια μουρτζούφληδες και θλιμμένους. 'Ισως τελικά αυτό να ήταν το νόημα του σημειώματος τότε! Γι αυτό παιδιά μην χαλάτε την καρδιά σας για τίποτα, και για τις δύσκολες καταστάσεις που βιώνουμε καθημερινά ας μην τις αφήσουμε να μας κλείσουν το παντζούρι απο τα μάτια μας, μα να ΄ναι ανοιχτό παράθυρο και να πετά η ψυχή μας!..[Αφροδίτη]

Θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί πραγματικά τα γράμματα που στέλνετε στα λογοποιήματα  για τον 'Αη Βασίλη είναι ότι έχετε στην ψυχή σας είτε με χιουμοριστικό τρόπο,είτε με σοβαρό! Να είστε όλοι καλά και  να έχετε ένα υπέροχο βράδυ Σαββάτου!!
    http://logopoihmata.blogspot.gr 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Περιμένουμε τα σχόλιά σας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *