...Nα ακούν προσεχτικά και να δείχνουν ενδιαφέρον για ό,τι λέει το παιδί.
...Να συζητούν με το παιδί για ό,τι το ενδιαφέρει προσφέροντας του το χρόνο που χρειάζεται για να εκφράσει τη σκέψη του.
...Να απαντούν με πλήρεις προτάσεις,καθαρή άρθρωση και χωρίς μωρουδίστικο λόγο στις ερωτήσεις του παιδιού.
....Να συζητούν για ό,τι βλέπει το παιδί στην τηλεόραση ή στον κινηματογράφο
...Να διαβάζουν παιδικά και λογοτεχνικά βιβλία στο παιδί
...Να αγοράζουν βιβλία μαζί με το παιδί
...Να του μαθαίνουν να φροντίζει τα βιβλία του,αλλά και να εκφράζει εκτιμήσεις και αξιολογικές κρίσεις γι'αυτά
...Να εξηγούν στο παιδί το γιατί και το πως πρέπει να γίνει κάτι,ώστε να συνδέει την αιτία με το αποτέλεσμα και να γίνει ικανό για λογικό συλλογισμό
...Να δημιουργούν καταστάσεις προβληματισμού(π.χ.πόσα αυγά θα χρειαστούμε για την ομελέτα;μπορείς να τα διαλέξεις και να τα φέρεις;)
...Να παίρνουν το παιδί μαζί τους στα ψώνια ώστε να εξοικειωθεί με έννοιες της ποσότητας αλλά και αξίας των πραγμάτων
...Να παίζουν με το παιδί παιχνίδια που προυποθέτουν μετρήσεις μεγεθών και αναγνώριση αριθμών.
...Να ενθαρρύνουν την περιέργεια του και την εξερευνητική του διάθεση.
Με τη γλώσσα της σκέψης καθώς και της λογικομαθηματικής σκέψης βοηθάμε τα παιδιά μας σε ο,τι αφορά την καλλιέργεια του! Ευχαριστώ απο καρδιάς για άλλη μια φορά τη Νηπιαγωγό μας για το υλικό που μου έδωσε και το μοιράστηκα μαζί σας!..[A]
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Περιμένουμε τα σχόλιά σας